Informacja dla Wnioskodawców i Beneficjentów
Wnioskodawcy, którzy składają uzupełnienia do wniosku o dofinansowanie lub beneficjenci składający wniosek o płatność zobowiązani są do złożenia pisma i wniosku na Kancelarii Ogólnej w Głównym Budynku Urzędu Marszałkowskiego pokój 164 (parter) ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
Załączniki do wniosków np. faktury, umowy, oferty, itp. złożone powinny być w drugim budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Dąbrowskiego 23. W przypadku wniosku o płatność dokumenty dostarczone powinny być do biura nr 544 (5 piętro). W przypadku uzupełnień do wniosku o dofinansowanie dokumenty powinny trafić do osoby prowadzącej daną sprawę (dane osoby prowadzącej sprawę znajdują się na korespondencji z Samorządem Województwa Śląskiego).
« powrót