Wzór opisu faktur dla beneficjentów PO RYBY
Opisywanie faktur/równoważnych dokumentów księgowych:
Na odwrocie faktury/innego dokumentu o równoważnej wartości dowodowej zaleca się umieszczenie opisu wg poniższego wzoru:
Koszty związane z realizacją projektu…………………………………….….. (tytuł projektu), w ramach Programu Operacyjnego „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013” na lata 2007-2013 zgodnie z umową o dofinansowanie nr………………………………..…
(nr zawartej umowy o dofinansowanie w ramach, której składana jest dana faktura/ dokumentu
o równoważnej wartości dowodowej). Kwota kosztów: kwalifikowalnych:………………………………………zł oraz niekwalifikowalnych:…………………………..………..zł objętych dokumentem, dotyczy (zadania lub dostawy/usługi) realizowanych w ramach zadania z pozycji nr …………..…….. w zestawieniu rzeczowo-finansowego wniosku o płatność.
Wysokość poniesionych kosztów kwalifikowalnych ustala się na podstawie umowy, faktury lub innego równoważnego dokumentu księgowego, do których dołącza się dokument potwierdzający sposób, miejsce i termin:
- odbioru przedmiotu zamówienia podpisanego przez strony umowy lub sprzedawcę i nabywcę – w przypadku faktury lub rachunku;
- dokonania zapłaty przez beneficjenta (oświadczenie wystawcy faktury lub równoważnego dokumentu księgowego).
« powrót